Arab home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Arab home

In Arab home kom je enkel en alleen raszuivere arabieren tegen. In de keuringen kom je de mooiste arabieren tegen maar ook in de weides of fokkerijen kom je ze tegen. Ontdek alles in Arab home


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard

+3
Sensation
Purley
Amy
7 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 10:43 am

Amy

Amy

Hallo, ik heb besloten om een mens aan te maken, ik sta bekend als Aisha ghehe en heb hier Amy Fleming van Heartland. Ik wist niet of dit nou een verhaallijn was of iets voor de accountmarkt XD Dus heb ik het lekker hier. Misschien werk ik later een lijn uit, wie weet. Goed laat ik maar beginnen:

Wie ik zoek:

~Partner Ty, in het begin hebben Amy en hij nog geen relatie denk ik dus punten is geen probleem gespeeld door Sensation
~Vermiste vader Tim. Die komt pas op het eind en is niet perse nodig
.~En tot slot een Arabiertjuuuh Wordt een post voor gemaakt

De zus Lou ga ik virtueel spelen, als iemand toch Lou wilt spelen zeg het maar Dummy

Eisen heb ik niet echt, als je maar een beetje actief blijft/bent

O nog een ding, Aisha gaat jullie opeten ghehe Omggggg.......

Edit, vinden jullie dit niet goed speel ik Ty virtueel, dan blijft het paadje en vader over ghehe



Laatst aangepast door Amy op za aug 06, 2011 10:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 9:55 pm

Purley

Purley

Ik wil wel een nieuw acc'je aanmaken voor het paard te spelen Wink

3{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 10:02 pm

Amy

Amy

Is goed, heb je zelf een naam of moet ik die geven?

4{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 10:09 pm

Sensation

Sensation
Moderator

Ik wil Ty wel spelen. Dan kan ik de naam van Joyte gewoon veranderen.

5{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 10:11 pm

Amy

Amy

Dat is goed, ik heb de plaatjes op de laptop en een naam voor het paard ebemtueel:


Juman: glanzende parel
Jumina: parels
Rahma: Vriendelijk, meelevend

Ghehe o en nog een

Rima: Gazelle, wit hert

6{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 10:33 pm

Scarlett

Scarlett

Is het paard nog vrij, ik heb Azraf nog, hij heeft wel nogal een verleden, maar, ik dacht dat dat dan wel leuk zou zijn, als je toch Amy van Heartland hebt, die werkt met probleempaarden enzow, xd

7{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 10:37 pm

Amy

Amy

Ehm dan denk ik dat Purley en jij een postje moeten/mogen maken of zelf overleggen wie paardje wordt óf als iedereen het goed vindt dat 2 poownies heb?

Edit azzie, i know smexy poowny happyyy

Edit sens, ik ga joyte in ty veranderen is da goe?

Doe maar. Anders doe ik het wel..

8{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 10:42 pm

Azraf

Azraf

Ik zal sowieso een postje maken, en dan zien we wel, ik vind het niet erg als je nog een paardjuh hebt hoowr

9{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 10:44 pm

Amy

Amy

Kay, ik wacht vol smart happyyy wat voor type is azraf?

10{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 10:46 pm

Azraf

Azraf

Kijk maar bij zijn voorsteltopic, dan zie je genoeg denk ik, zijn vertrouwen is wel moeilijker te krijgen, door zijn verleden, hij heeft wat verlatingsangst dus durft zich niet meer snel te hechten aan iemand, naja

11{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 10:54 pm

Amy

Amy

Klinkt supah!

12{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard za aug 06, 2011 11:26 pm

Amy

Amy

Ja komt later wel, ik ga zo dit topic opschonen om weer over dit onderwerp te praten ipv andere dingen XD


Edit, wat dingen verwijdert die niet met dit onderwerp te maken hadden

13{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard zo aug 07, 2011 12:39 am

Azraf

Azraf

Kwaad hief Azraf zijn edele hoofd, hij legde zijn oren plat in zijn nek en trippelde lichtjes achteruit, vervolgens gooide hij zijn benen hoog in de lucht en zwaaide met zijn voorbenen in de lucht. Hij kwam eer neer met een doffe klap in het zand, gecreëerd door zijn hoeven. Weer geraakten zijn voorhoeven van de grond. Nu, 5 centimeter en toen hij neerkwam bokte hij kwaad. Woest stoof hij weg, hij was aangeraakt door iemand, iets waar hij de laatste tijd echt niet tegen kon. De enige die in zijn buurt mocht komen was Ronny, maar niemand anders mocht in zijn buurt komen, laat staan hem aanraken, dat maakte hem enorm van slag. Hij stoof door zijn bak heen en had zijn oren nog steeds diep in zijn nek zitten. Zijn ogen stonden woest, maar je kon zien dat hij gewoon van slag was, tenminste, als je echt naar Azraf zelf keek kon je dat zien. De meesten mensen konden dat dus niet zien, die keken naar het oppervlak, maar Ronny, die keek naar binnen, recht door Azraf zijn schild heen. En als hij in Azraf zijn ogen keken, zag Ronny ook dat Azraf van slag was. Toen enkele mensen langs kwamen gooide hij zijn voorhoeven naar voren, de lucht in, om de mensen te waarschuwen, ze moesten maar weg blijven. Vervolgens schoot hij naar de uiterste hoek van de kleine weide en hij hield alles strak in de gaten. Zijn oren gingen iets naar voren bij een bekende geur, Ronny was er. Hij keek naar de stalhulp die met rustige bewegingen de kleine weide binnenkwam. Die bepaalde manier van bewegen stelde hem al een beetje gerust. Maar hij was nog steeds enorm alert. Ronny bleef rustig wachten en dat stelde Azraf op zijn gemak, zelf liep hij dus op Ronny af. Hij snuffelde aan hem en drukte zijn fluweelzachte neus in zijn schouder. Toen sloeg Ronny heel voorzichtig zijn armen om Azraf zijn nek heen. Dat was iets wat Ronny altijd deed, en dat stelde Azraf gerust, dan was hij veilig. Azraf zuchtte eens en haalde zijn oren uit zijn nek. Vervolgens zette Ronny een stap terug en pakte een halstertouw van zijn arm af, het halstertouw was al net zo sjiek als zijn halster en trots liep hij mee. Hij had wel zo zijn momenten. Maar toen riep een meisje Ronny. Ronny liet Azraf even staan en maakte hem vast en een paal, fijn, nu moest Azraf wachten met zijn poetsbeurt, niet leuk. Maar toch was hij nieuwsgierig geworden toen het meisje een blik op hem richtte. Wat wou ze?

14{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard zo aug 07, 2011 1:14 am

Amy

Amy

wow dat is echt een leuk postje happyyy ik wacht nog even op Purley en zal beslissen happyyy

Edit, ik denk dat het Azraf wordt aangezien die actiever dan Purley is en omdat ze gewoon hét postje heeft gemaakt, sorry Purley maar je zou altijd nog kunnen zeggen dat je Amy's 2e paard wilt zijn en dat mag dan ook, ook mag je kiezen om Lou (misschien) te spelen of vader Tim Wink

Gefeliciteerd Azraf!

15{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard zo aug 07, 2011 3:04 am

Heaven

Heaven

Nöoeees! ik wil ook je paardje wel zijn! Als je wilt dat ik ook nog een postje maak vind ik het goed, ik zal ook een voorstel topic aan maken zodat je ziet hoe Heaven is!

EDIT: Valerie HH, Smoothie DH!

16{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard zo aug 07, 2011 3:06 am

Amy

Amy

ehm je kan altijd nog als paard op Heartland komen aangezien die nu van mij is? Wink

17{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard zo aug 07, 2011 3:07 am

Heaven

Heaven

okee is goed, moet ik daar ook nog ff een postje van maken?

18{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard zo aug 07, 2011 3:09 am

Amy

Amy

MENSEN ik zoek nog de vader Omggggg.......

19{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard zo aug 07, 2011 9:07 pm

Scarlett

Scarlett

En Purley moet een postje maken, xd

20{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard zo aug 07, 2011 9:10 pm

Amy

Amy

Ja happyyy maar ze kan ook nog op heartland komen voor redenen die ze zelf mag verzinnen bijv. Dat haar baasje is dood gegaan en die was kennis van Jack (opa) en amy wou per se dat paardje op Heartland hebben Dummy

21{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard zo aug 07, 2011 9:14 pm

Scarlett

Scarlett

Juaahh, maar, we moeten wel iemand kunnen kiezen, en daarvoor moet Purley toch postje maken, xd

22{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard zo aug 07, 2011 9:14 pm

Amy

Amy

Ja happyyy

23{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard ma aug 08, 2011 9:16 am

Azraf

Azraf

Ik krijg de neiging om Purley te gaan stalken...

24{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard ma aug 08, 2011 9:45 am

Aisha

Aisha
Admin

nou het moet wel snel gebeuren, morgen om ongeveer 12 uur beslis ik wie het wordt, als ze geen postje heeft geschreven kan ze altijd nog op heartland komen of amy's 2e paardje worden of gewoon Lou of vader Tim worden happyyy

https://arabhome.actieforum.com

25{GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard Empty Re: {GEZOCHT} Ty, vader Tim en paard ma aug 08, 2011 9:56 pm

Azraf

Azraf

Over een half uur is het 12 uur, xd

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Horsiee gezocht
» Gezocht: Paardjuh voor Renesjuh

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum