Arab home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Arab home

In Arab home kom je enkel en alleen raszuivere arabieren tegen. In de keuringen kom je de mooiste arabieren tegen maar ook in de weides of fokkerijen kom je ze tegen. Ontdek alles in Arab home


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[UITLEG] Stallen/groepen

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[UITLEG] Stallen/groepen Empty [UITLEG] Stallen/groepen zo aug 07, 2011 2:39 am

Amy

Amy

Hallo, ik ga uitleggen welke stallen we nodig hebben ghehe Dummy

Met 'stallen' bedoelen we een Arabieren fokkerij, een Arabieren Pension/Stal en nog gewoon iets algemeens, misschien denken jullie al van 'Wat bedoelt die gekke Amy aka Aisha met algemeen?' Daarmee bedoel ik dus bijv. een Boerderij (zoiets als aanvraag Heartland) of gewoon iets wat je wilt. Wees gewoon creatief, het kan ook iets te maken hebben met keuringen of iets anders XD Ehm nog meer vragen?


(ghehe ik kan dus niets uitleggen XD maar ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen Omggggg.......)


Met 'groepen' bedoelen we geen groepen 'slecht, neutraal of goed.' Nee, gewoon een gezamenlijke gezellige groep, die bijvoorbeeld vecht om hun vrijheid Dummy. Of een schuwe bange groep, die zich niet gauw laat zien. Gewoon een groep, en geen onderscheidt tussen slecht, neutraal of goed.

Nog verdere vragen over de groepen/stallen of aanvraging?

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum