Arab home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Arab home

In Arab home kom je enkel en alleen raszuivere arabieren tegen. In de keuringen kom je de mooiste arabieren tegen maar ook in de weides of fokkerijen kom je ze tegen. Ontdek alles in Arab home


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Maureen's übere bewegende plaatje's shop.

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Sensation

Sensation
Moderator

Ik heb een eigen 'winkeltje' geopend. Maar dan gratis, wat zeggen jullie me daarvan? Maar goed even een belangrijke mededeling: IK HAAT MUGGEN!


DUS: back tho point.


Ik maak dus bewegende setje's, voor voorbeeld zie mijn setje. Dat krijg je dan uiteindelijk. Willen zoiets geweldigs nou ook? :UBERHIPSCHAAP:

Dan moet je even een lijstje invullen:

Avatar

Link plaatje(s):
Hoeveel verschillende plaatje's achter elkaar:
Randje:
Kleur randje:
Snelheid (100 is 1 seconden):

Onderschrift

Link plaatje(s):
Hoeveel verschillende plaatje's achter elkaar:
Randje:
Kleur randje:
Snelheid (100 is 1 seconden):
Tekst (Of op alle plaatje's dezelfde tekst. Of bijvoorbeeld verschillende teksten op verschillende plaatje's.):
Kleur tekst:
Tekst soort:


Profiel Plaatje

Link plaatje(s):
Hoeveel verschillende plaatje's achter elkaar:
Randje:
Kleur randje:
Snelheid (100 is 1 seconden):
Tekst (Of op alle plaatje's dezelfde tekst. Of bijvoorbeeld verschillende teksten op verschillende plaatje's.):
Kleur tekst:
Tekst soort:

Amy

Amy

hoe maak je dat dan? ik vul het lijstje denk ik later in happyyy

Sensation

Sensation
Moderator

@Amy: okiedokie. Met PhotoScape dat moet je downloaden Wink. Ik kan wel een uitwerking laten zien, dan maak ik meteen een nieuw setje voor Sensation...

Azraf

Azraf

Oehh, niceee, ikke photoscape downloaden
Zou je mij die uitwerking dan ook willen laten zien? Maureen's übere bewegende plaatje's shop. 1499845164

Sensation

Sensation
Moderator

Ik heb hem al gedownload. Zoiets krijg je dan. [zie mijn OS en Avatar]

@ Azraf: Als je het OS wilt downloaden moet je alleen wel downloaden met picasion Wink.

Amy

Amy

Dit is voor een ander acc'je happyyy

O en ik haat muggen ook

Avatar

Link plaatje(s): https://2img.net/r/ihimizer/img851/4848/rancho2011western01byny.jpg heb je er nog meer nodig?
Hoeveel verschillende plaatje's achter elkaar: ehm maakt niets uit silent wat jij mooi vind
Randje: ja 1 px
Kleur randje: zwart
Snelheid (100 is 1 seconden): 150?

Onderschrift

Link plaatje(s): https://2img.net/r/ihimizer/img851/4848/rancho2011western01byny.jpg
Hoeveel verschillende plaatje's achter elkaar: ^^
Randje: ja 1 px
Kleur randje: zwart
Snelheid (100 is 1 seconden): 150?
Tekst (Of op alle plaatje's dezelfde tekst. Of bijvoorbeeld verschillende teksten op verschillende plaatje's.): Xocai, sweet as chocolate (en dat als standaard gewoon happyyy op alle plaatjes dezelfde tekst happyyy)
Kleur tekst: wat er bij past
Tekst soort: wat er bij past


Profiel Plaatje

Link plaatje(s): https://2img.net/r/ihimizer/img851/4848/rancho2011western01byny.jpg
Hoeveel verschillende plaatje's achter elkaar: ^^ ik zorg voor meer plaatjes
Randje: ja 1 px
Kleur randje: zwart
Snelheid (100 is 1 seconden): 150?
Tekst (Of op alle plaatje's dezelfde tekst. Of bijvoorbeeld verschillende teksten op verschillende plaatje's.): Xocai, sweet as chocolate (^^)
Kleur tekst: wat er bij past
Tekst soort: wat er bij past



sorry, ik heb niet nog meer plaatjes maar ik zal nog wel zoeken happyyy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum