Arab home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Arab home

In Arab home kom je enkel en alleen raszuivere arabieren tegen. In de keuringen kom je de mooiste arabieren tegen maar ook in de weides of fokkerijen kom je ze tegen. Ontdek alles in Arab home


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ghehe nu ik XD

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1ghehe nu ik XD Empty ghehe nu ik XD di aug 02, 2011 12:38 am

Aisha

Aisha
Admin

hmmm ik begin zwaar te twijfelen aangezien ik niet de eerste ben die een voorstel topic heeft Omggggg.......

ghehe nou ik begin met mijn naam, ik ben Aisha (ja mijn echte naam mag ik niet openbaar maken maar oke, ik zal het zeggen ghehe) ich ben Marlene happyyy 15 juli wordt ik 13 ghehe volgend jaar bedoel ik dan en ik heb sinds kort samen met m'n zusje een veulen happyyy ik heb 2 honden die alles en iedereen opeten en vermoorden zoals egels, vogels en mijn zelf opgevoedde zwerfkat Sad ik had nog een hamster maar die is overleden op 2.5 jarige leeftijd (volgens bronnen worden die niet zo oud =')) ehm, ik zelf heb nog 2 verzorgpony's (papa en mama van veulen) en dan nog 2 shetlanders die daar ook staan + nog een KWPN'er (ghehe een hele waslijst) je denkt misschien wel dat dat veel is en dat is het af en toe ook maar het is een beginnende paardenfokkerij en ik verzorg ze. Helaas mocht ik een eigen veulen maar net toen mijn moeder haar wou halen was ie al verkocht samen met haar moeder Sad Sad Sad (en ja ik heb gejankt) ehm, moet ik meer vertellen? Ik ben de maker van deze geweldige (kuchkuch) site en het is nog niet af XD

ghehe mijn woonplaats zal ik niet zeggen cheers doegggg happyyy



O IK WOU NOG HEEEL FF IETS ZEGGEN GHEHE! mijn woordenschatlijst bestaat vooral uit Ghehe dus... tja ik zeg gewoon heeeeeeeel veel ghehe Omggggg....... en mijn favo smiley is Omggggg....... en tfoe! ghehe->'kzei het toch Omggggg.......



Laatst aangepast door Aisha op wo aug 03, 2011 10:18 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : kijk mijn O IK WOU NOG HEEEEEL FF IETS ZEGGEN EN GE WEET HET :}:)

https://arabhome.actieforum.com

2ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD di aug 02, 2011 12:40 am

Scarlett

Scarlett

Ik had bijna perongeluk 'slaapwel' gezegd in plaats van 'welkom' Npouja, jij bent hier (natuurlijk) veel eerder dan mij, maar ik zeg toch lekker welkom, tfoe!, welkom dus Razz

3ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD di aug 02, 2011 12:42 am

Aisha

Aisha
Admin

wow XD dankje ghehe XD en hoe kom je in godsnaam bij slaapwel =')

https://arabhome.actieforum.com

4ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD wo aug 03, 2011 6:46 am

Joy

Joy

Aisha schreef:hmmm ik begin zwaar te twijfelen dat ik niet de eerste ben die een voorstel topic heb Omggggg.......

ghehe nou ik begin met mijn naam, ik ben Aisha (ja mijn echte naam mag ik niet openbaar maken maar oke, ik zal het zeggen ghehe) ich ben Marlene happyyy 15 juli wordt ik 13 ghehe volgend jaar bedoel ik dan en ik heb sinds kort samen met m'n zusje een veulen happyyy ik heb 2 honden die alles en iedereen opeten en vermoorden zoals egels, vogels en mijn zelf opgevoedde zwerfkat Sad ik had nog een hamster maar die is overleden op 2.5 jarige leeftijd (volgens bronnen worden die niet zo oud =')) ehm, ik zelf heb nog 2 verzorgpony's (papa en mama van veulen) en dan nog 2 shetlanders die daar ook staan + nog een KWPN'er (ghehe een hele waslijst) je denkt misschien wel dat dat veel is en dat is het af en toe ook maar het is een beginnende paardenfokkerij en ik verzorg ze. Helaas mocht ik een eigen veulen maar net toen mijn moeder haar wou halen was ie al verkocht samen met haar moeder Sad Sad Sad (en ja ik heb gejankt) ehm, moet ik meer vertellen? Ik ben de maker van deze geweldige (kuchkuch) site en het is nog niet af XD

ghehe mijn woonplaats zal ik niet zeggen cheers doegggg happyyy


tfoe! MIJN WOORDJUH >D


EN MOCHT IEMAND DENKEN ZOALS Gast OM MIJ NA TE DOEN: HEEFT DIE HET MIS >D Pas maar op Gast >D

5ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD wo aug 03, 2011 6:51 am

Aisha

Aisha
Admin

hmmmmm..... is dat een bedreiging grrrrr!

https://arabhome.actieforum.com

6ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD wo aug 03, 2011 7:55 am

Purley

Purley

Joy schreef:
Aisha schreef:hmmm ik begin zwaar te twijfelen dat ik niet de eerste ben die een voorstel topic heb Omggggg.......

ghehe nou ik begin met mijn naam, ik ben Aisha (ja mijn echte naam mag ik niet openbaar maken maar oke, ik zal het zeggen ghehe) ich ben Marlene happyyy 15 juli wordt ik 13 ghehe volgend jaar bedoel ik dan en ik heb sinds kort samen met m'n zusje een veulen happyyy ik heb 2 honden die alles en iedereen opeten en vermoorden zoals egels, vogels en mijn zelf opgevoedde zwerfkat Sad ik had nog een hamster maar die is overleden op 2.5 jarige leeftijd (volgens bronnen worden die niet zo oud =')) ehm, ik zelf heb nog 2 verzorgpony's (papa en mama van veulen) en dan nog 2 shetlanders die daar ook staan + nog een KWPN'er (ghehe een hele waslijst) je denkt misschien wel dat dat veel is en dat is het af en toe ook maar het is een beginnende paardenfokkerij en ik verzorg ze. Helaas mocht ik een eigen veulen maar net toen mijn moeder haar wou halen was ie al verkocht samen met haar moeder Sad Sad Sad (en ja ik heb gejankt) ehm, moet ik meer vertellen? Ik ben de maker van deze geweldige (kuchkuch) site en het is nog niet af XD

ghehe mijn woonplaats zal ik niet zeggen cheers doegggg happyyy


tfoe! MIJN WOORDJUH >D


EN MOCHT IEMAND DENKEN ZOALS Gast OM MIJ NA TE DOEN: HEEFT DIE HET MIS >D Pas maar op Gast >D

What did i do ?? okeeeeeeeeee?

7ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD wo aug 03, 2011 7:57 am

Joy

Joy

xD ik gebruikte { USERNAME } zonder spaties >D

toch, Gast? Dat moet jij toch wel weten heah? XD

8ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD wo aug 03, 2011 8:05 am

Aisha

Aisha
Admin

haha moest ff de post quoten maar dat klopt Omggggg.......

https://arabhome.actieforum.com

9ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD wo aug 03, 2011 8:53 am

Purley

Purley

owkeej, ik snap em niet ehm

10ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD wo aug 03, 2011 8:56 am

Joy

Joy

als je {USERNAME } doet zonder die ene spatie zie je je eigen accountnaam op die plek staan. Al je uitlogt zie je denk ik Gast, ofzeu XD

11ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD wo aug 03, 2011 8:56 am

Aisha

Aisha
Admin

Gast nu staat jouw naam er ghehe dat komt door een code; { USERNAME } maar dan zonder de codes, quote deze post maar eens Wink

Edit, bekijk mijn edit in mijn eerste post maar eens ghehe -> daar moet ik mee stoppen Omggggg....... -> en daarmee ook ghehe -> Omggggg.......

edit nogmaals voordat ik slapen ga Omggggg....... ergens onder mij staat dat je de code USERNAME als je niet inlogt gewoon ziet als Gast ghehe, betere uitleg kan ik niet geven want ik moet afronden van m'n ma Omggggg....... ghehe

https://arabhome.actieforum.com

12ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD wo aug 03, 2011 8:39 pm

Sensation

Sensation
Moderator

Precies dat moet ik wel weten ja! Dus.............. Tumdumdumdum. Gast Gast

13ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD do aug 04, 2011 6:35 am

Purley

Purley

& hoe kan ik dat veranderen ?

14ghehe nu ik XD Empty Re: ghehe nu ik XD za aug 06, 2011 9:55 am

Aisha

Aisha
Admin

niet Omggggg....... misschien moet ik dit topic opschonen Razz grapje neeee

https://arabhome.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum