Arab home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Arab home

In Arab home kom je enkel en alleen raszuivere arabieren tegen. In de keuringen kom je de mooiste arabieren tegen maar ook in de weides of fokkerijen kom je ze tegen. Ontdek alles in Arab home


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Heartland {Amy}

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Heartland {Amy} Empty Heartland {Amy} zo aug 07, 2011 2:42 am

Amy

Amy

Heartland {Amy} Heartlandr

Voor veel mensen is het de grote vraag wat er met hun paard aan de hand is. Voor Amy en haar familie is het een kwestie van ontdekken. Paarden wereldwijd komen naar deze boerderij die wel wat weg heeft van een ranch om hun geestelijke problemen te laten oplossen. Keer op keer leer komen en gaan er paarden, sommigen met en sommigen zonder succes. Sinds kort zijn ze bezig met Arabieren, een hele klus dus. Welkom op Heartland!

------------------------------------------------------------------------

Like a Star @ heaven Regels Like a Star @ heaven

Omdat er anders een grote zooi zou ontstaan op deze gezellige boerderij zijn er een aantal regels voor in het algemeen

~Niet rennen bij de paarden, veel paarden hebben nare, psygische problemen (gehad) en ze zullen niet als robotpaarden blijven staan, dit is voor het belang van de paarden maar ook voor jezelf!
~Op Heartland geloven ze niet in aanpakken. Merkt een stalhulp dat je een paard aanpakt op de verboden manier dan wordt je zonder pardon ontslagen om ongelukken te voorkomen
~Heartland is altijd vredig en kalm, vecht niet maar praat het uit, een meningsverschil mag
~Arabieren zijn gevoelig en moeilijke paarden, kan je niet met ze omgaan is er geen werk voor je
~Verder zijn er niet veel regels en bij het solliciteren of wat dan ook wordt de rest uitgelegd

------------------------------------------------------------------------------------

Like a Star @ heaven Beheerders van Heartland Like a Star @ heaven

Als hoofd van Heartland staat de hele familie. Iedereen heeft zo zijn taak en is even belangrijk dus iedereen is gelijk. Stalhulpen zijn ook even belangrijk dus er zijn geen rangen.

---------------------------------------------------------------------------

Like a Star @ heaven Stalhulpen Like a Star @ heaven

::Ty::
Ty werkt al jaren op Heartland en doet het graag

---------------------------------------------------------------------------

Like a Star @ heaven Paarden Like a Star @ heaven

Natuurlijk staan er nog andere paarden dan Arabieren op Heartland.

::Vaste paarden op Heartland::

::Pegasus::
Dit is de merrie van haar overleden moeder, Marion, door een ongeluk samen met haar vermiste vader Tim kwam ze op Heartland. Lichamelijk was ze zo hersteld maar er was nog iets geestelijks, Marion ging zich verdiepen in kruiden en andere dingen en zo is Heartland ontstaan

::Sugarfoot::
Doordat zijn oude eigenaar is overleden is hij op Heartland komen wonen maar hij kwijnde weg. Dankzij Lou (Amy’s zus) is hij volledig hersteld en kan hij zijn oude dagen op Heartland slijten.

::Spindleberry::
Dit jonge ventje is aangekomen op Heartland samen met nog meer paarden waarvan er 2 dood zijn gegaan wegens kritieke omstandigheden. De andere paarden zijn verkocht maar Amy heeft Spindle gekocht om hem volledig volgens Heartland methodes af te richten.

::Sundance::
Een zwarte merrie die Amy heeft gekocht toen ze mishandeld werd, nu is ze helemaal gezond en een echte springster.

::Liberty::
Een rocky mountain hengst, de hengst is helemaal gezond maar vertrouwt enkel en alleen het personeel van Heartland
::’Probleem'paarden/Arabieren::

Nog geen

-------------------------------------------------------------------------------

Like a Star @ heaven Wil je stalhulp worden, heb je een ‘probleempaard’ of iets anders dan open je een topic en plaats de link hier Like a Star @ heaven



Laatst aangepast door Amy op zo aug 07, 2011 3:11 am; in totaal 3 keer bewerkt

2Heartland {Amy} Empty Re: Heartland {Amy} zo aug 07, 2011 2:44 am

Ty

Ty

En waarom zou Ty een topic moeten openen? Hé leg dat maar eens uit madame. Nee joking, ik zal een topic maken, als dat moet. Maar nu moet ik gaan.

3Heartland {Amy} Empty Re: Heartland {Amy} zo aug 07, 2011 2:45 am

Amy

Amy

ik open wel een topic maar Ty werkt daar denk ik al Omggggg.......

4Heartland {Amy} Empty Re: Heartland {Amy} zo aug 07, 2011 2:48 am

Ty

Ty

Dat dacht ik dus ook Omggggg........ Maar moet nu gaan. Open jij maar een topic..

5Heartland {Amy} Empty Re: Heartland {Amy} zo aug 07, 2011 2:51 am

Amy

Amy

zal ik doen Dummy

6Heartland {Amy} Empty Re: Heartland {Amy} zo aug 07, 2011 3:45 am

Heaven

Heaven

7Heartland {Amy} Empty Re: Heartland {Amy} zo aug 07, 2011 8:30 pm

Amy

Amy

@Heaven ik heb gepost

@Ty ik zal zo snel mogelijk een topic openen

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum