Arab home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Arab home

In Arab home kom je enkel en alleen raszuivere arabieren tegen. In de keuringen kom je de mooiste arabieren tegen maar ook in de weides of fokkerijen kom je ze tegen. Ontdek alles in Arab home


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Akmal [Scarlett]

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Akmal [Scarlett] Empty Akmal [Scarlett] zo aug 07, 2011 5:50 am

Scarlett

Scarlett

Akmal [Scarlett] Akmal
Akmal is een paardenfokkerij. Hier fokken wij alleen raszuivere Arabieren met een goede stamboom. Onze paarden worden hier op een natuurlijke manier opgeleerd en met de grootste liefde verzorgt. Zo garanderen wij u top paarden.


Wat doen we:


We fokken hier dus raszuivere Arabieren met een geweldige stamboom.

U wilt een paard kopen:

U kunt hier onopgeleide veulens krijgen, of opgeleide, volwassen paarden vanaf 4 jaar oud. Wel willen we dat onze paarden goed terechtkomen. We zullen dus genoeg informatie willen en zelf het paard bij u thuis brengen, zo zorgen we dat we zien of onze paarden goed terechtkomen.
Een paard verkopen:


Wilt u een paard verkopen? Dan kan u hier ook terecht, we regelen een afspraak en onze dierenarts onderzoekt het paard om te beginnen. Als het paard in orde is zijn we blij om het te kopen en heeft het hier een goed leven. Wel nemen we niet snel oudere paarden aan die niet meer gebruikt kunnen worden om te fokken.


U wilt uw merrie laten dekken:


Natuurlijk kan u uw merrie ook laten dekken. Wij helpen u zoeken naar één van onze top dekhengsten die geschikt is voor uw merrie. Het veulen is gegarandeerd een top afstammeling van uw merrie, en één van onze hengsten.


Het personeel:


De eigenaars:
Dit zijn de eigenaars van de fokkerij, zij hebben de leiding.
-Jay Doriston,
-Serena Doriston

Eigenaar in opleiding:
Dit is het kind van de eigenaars, deze moet leren hoe alles werkt en heeft vanaf 16 jaar het gezag van een eigenaar.
-Scarlett Eliza Doriston

Stalhulpen:
Deze helpen met het verzorgen van de paarden.
Virtueel op het moment.

Dierenarts:
Dit is de dierenarts van de fokkerij.
Virtueel op het moment.

Hoefsmid:
Dit is de hoefsmid van de fokkerij.
Virtueel op het moment.

Dekhengsten:
Dit zijn de dekhengsten van de fokkerij.
Virtueel op het moment.

Merries:
Dit zijn de merries van de fokkerij.
Virtueel op het moment.
-Aisha

Veulens:
Dit zijn de veulens van de fokkerij.
Virtueel op het moment.

Opgeleide paarden:
Dit zijn de opgeleide paarden van de fokkerij.
Virtueel op het moment.

Eigenaarspaarden:
Dit zijn de paarden die van de eigenaren zijn.
-Aisha


Ik wil me aanmelden voor iets:

Dus, wil je je anamelden voor iets, wat dan ook, van een rang als mens, tot een rang als paard, zeg het dan, maak een topic, en Scarlett komt eraan.



Laatst aangepast door Scarlett op zo aug 07, 2011 8:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] zo aug 07, 2011 7:44 am

Sensation

Sensation
Moderator

Ik wil met Sensation wel een dekhengst zijn Dummy

3Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] zo aug 07, 2011 8:08 am

Scarlett

Scarlett

okeee, uhm, dat betekent wel dat je dan een soort van, paard van de ouders van Scarlett wordt, snappie, dus, dat we je kopen, snappie?

4Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] zo aug 07, 2011 8:10 am

Sensation

Sensation
Moderator

Ja i know. Ik zal eerst van iemand anders worden maar dat gaat niet door. heb nog niet overlegd maar ze komt toch niet online Dummy En je moet gebiedjes zeggen.

5Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] zo aug 07, 2011 10:33 am

Scarlett

Scarlett

Owkee, als je een topicje maakt (ja ik moet were lastig doen' dat ze je dan komt koppen, of je kan ook doen dat je al langer hier bent, kies maar.
Enne, gebieden, tja, Stallen, Kantoor, Opleiding faciliteiten, Showhal. dat was het zo wel weer, xd

6Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] zo aug 07, 2011 8:18 pm

Amy

Amy

Oke misschien kan Aisha een kostbare dekmerrie zijn?

7Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] zo aug 07, 2011 8:55 pm

Scarlett

Scarlett

Ja, dat kan, maareh, ik zal Aisha er dan bij zetten, maar ik laat je ook bij eigenaarspaarden staan, en als Aisha een veulen heeft ofzeuw, haar eerste veulen, dan kan die misschien ook bij eigenaarspaarden, maar dat zien we dan wel, xd

8Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] zo aug 07, 2011 9:00 pm

Amy

Amy

Ja is goed :)

9Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] ma aug 08, 2011 3:11 am

Sensation

Sensation
Moderator

Scarlett schreef:Owkee, als je een topicje maakt (ja ik moet were lastig doen' dat ze je dan komt koppen, of je kan ook doen dat je al langer hier bent, kies maar.
Enne, gebieden, tja, Stallen, Kantoor, Opleiding faciliteiten, Showhal. dat was het zo wel weer, xd

Heb je eventuele plaatjes? Awesomenesss

10Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] ma aug 08, 2011 3:15 am

Scarlett

Scarlett

ja, ik zal zoeken, maareh, wil je doen dat Sens hier al langer is<>? of een topicje maken?

11Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] ma aug 08, 2011 3:29 am

Sensation

Sensation
Moderator

Ik maak wel een topicje. Zal beginnen, ondertussen ga ik voor de gebiedjes zorgen Dummy

12Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] ma aug 08, 2011 3:32 am

Scarlett

Scarlett

okee, ik zal dan plaatjes zoeken voor de gebiedjes, xd

13Akmal [Scarlett] Empty Re: Akmal [Scarlett] ma aug 08, 2011 5:20 am

Sensation

Sensation
Moderator

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum